Gah!

Hej.
Förlåt för dålig uppdatering. Väldigt mycket skola och jobb just nu. Känner mig lite söndermanglad, haha.
Får ta upp det där med 30 dagar någon annan gång, dag 9 is the next one. Men det får bli en annan gång, för jag har verkligen bajsmycket att göra just nu. Men det är, på något sjukt sätt, jävligt kul!
Längtar tills jag är färdig lärare... I'm gonna be awesome, haha. Ego var det här!

På måndag börjar min första sidoämneskurs, Svenska, språklig inriktning. Spännande! Och roligt! Lite pirrigt men vad fan, det är så det ska vara.

Fy fan vad trött jag är... Längtar till Grekland! 6 månader kvar... haha. Äsch då. Snart! Säger vi...

Hoppas allt är bra med er. Ta hand om er, och var försiktiga när ni går där ute. Så sjukt halt, iallaflal här i Lund. Crazy...
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0