Day six

Min dag

Tillbringade förmiddagen med att skriva på det 'effing arbetet jag håller på med. Därefter drog bröderna och jag till vår far. Har nog inte träffat honom på ett år. Det var... ja. Kul att se honom igen iallafall.
Vad har jag gjort mer? Hjälpt den yngre brodern med sitt nya Playstation. Kollat på en massa Saturday Night Live. Funderat på plugga men skitit i det. Heh. Ungefär så, ja. Rätt slapp dag, that's nice. Nästa vecka börjar pluggandet igen, fo' real.



Herregud vad jag vill att 2011 ska bli en fint år. Ett riktigt, jäkla fint år.
Nyårslöften? Har lovat mig själv att äta sundare, röra på fettet mer. Verkligen s.k.i.t.a. i idiotiska människor med idiotiska kommentarer. Så fruktansvärt trött på det. Samtidigt lovat mig själv att stay more positive. Se det fina i allt. Annars går man fan under. Keeping it real, vara mig själv. Soulsearching. Och självklart vara världsbäst i plugget. He.
Men ja. 2011 ska bli ett sjukt fint år. Det ska det!
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0