Dancing in my own

Mornin'.
Fredag. Herre vad fort veckan gått! Känns som att jag pluggat ihjäl mig, är så jävla trött.
Idag står gruppmöte, shopping, plugg och klassfest på schemat. Pretty sweet, pretty sweet!
Imorgon ska jag sova uuuut. Och sen plugga. Haha. Inga pluggfria helger på ett bra tag! Skulle tippa på att nästa lediga helg blir i... juni, när kursen slutar.
Men det är okej, jag går kursen för att lära mig, och om det krävs en jävla massa pluggande så får det göra det!

Annars då? Not much. A's son ska döpas i slutet av februari, så vi åker upp till H-stad då. Så mysigt! Sötaste lilla plutten.

Nu måste jag vara tråkig igen och avsluta detta inlägg. Vi hörs i helgen, promise.
Take care, puss.

Haha, vilken pose:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0