Under my thumb

Så jäkla trött på det här skitvädret. Sure, soligt, men herregud... kallt!!! Var nära på att bryta ihop när snön föll, ville ge vädret en redig pungspark. Men ja, what to do, what to do? Vi får helt enkelt stå ut med kylan till våren dyker upp, vilket jag hoppas är inom en snar framtid.

Grammatikkursen är svår men intressant. Åh, vad jag vill lära mig allt, och framförallt kunna allt DIREKT. Det går ju inte. Det hade varit sweet, men nej. Mitt liv består förtillfället antingen av att jag är i skolan 10000 timmar i veckan eller sitter hemma med näsan nere i grammatikböckerna. Det Är intressant, men herregud vad slitsamt det är, det känner jag nu. Skulle inte tacka nej till en lååååååång skön semester. Fyra månader kvar till Grekland, snart! Woho.

Idag har jag pluggat på förmiddagen och ska om en stund in till stan och träffa min älskade A, länge sedan vi sågs nu. Det blir Arre, det blir lunch, det blir flum! Love that girl.

Nej, nu ska jag piffa till mig lite. Take care. Puss.


Finis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0