Walking in my shoes

Hellu!
Vilket underbart väder vi har i Lund idag! Har resten av landet lika fint kan jag tänka mig att det är leende människor överallt! Folket kommer ut från sina hålor, staden väcks till liv. Riktigt underbart!
Och nu är det mindre än två månader kvar till Grekland, snacka om att jag är pepp! Och resten av familjen och mormor är det med, kan jag tillägga. Hehe. :)

Den här värmen får mig att tänka tillbaka på Berlin. Visserligen var det nästan FÖR varmt när vi var där - en dag var det 36 grader - men jag blir ändå lycklig av minnena. Minns när vi satt och köade vid en av ingångarna till Kindl-Bühne, solen sken starkt och det var jättevarmt, men träden bildade skuggor som svalkade oss i kön. 10 meter ifrån oss fanns en glass-, mat-, läsk-, godiskiosk och en bar på hjul som ett företag kört dit. Perfekt! Så där satt vi alla och drack öl, åt hamburgare och käkade glass, snackandes, skrattandes, längtandes! Det var verkligen en otroligt skön känsla, helt klart det bästa köandet jag har varit med om! Och jag har "konsertköat" en hel del under de år jag åkte runt omkring i landet och såg The Ark... hehe. Köandet i Berlin slog absolut allt!
Så jag antar att ni kan förstå varför jag blir extra glad när värmen kommer tillbaka och påminner mig om den fina junikvällen förra året. :) Oh my vad jag saknar det... Och spelningen! Pearl Jam är verkligen något ut över det vanliga, både på skiva och VERKLIGEN live!

Vill verkligen på konsert igen, dock spelar inga bra band i närheten just nu. Pretty tråkigt, får helt enkelt hoppas på att några härliga nyheter snart poppar upp på Twitter!

Idag lämnade jag in min övningsanalys, därav varför jag inte har uppdaterat sedan i söndags (eller var det i lördags jag skrev senast?). Fyfan, jag säger bara att det är tur att det bara är en övningsanalys som inte betygsätts för fyfan vad dåligt det gick... Men jag har gjort mitt bästa, och om min opponent tycker att den är crap, well, då förstår jag henne och tar gladeligen emot tips inför hemtentan! Heh...

Nog snackat om skolan! Nu har jag påsklov tills på tisdag!:D Förutom att jag ska fixa min opponering har jag inget annat att plugga, vilket känns fullkomligt underbart! Ska verkligen passa på att ta det lugnt nu, koppla av - sedan kommer hemtentan och direkt efter den börjar nästa, och sista, delkursen. So I have to slappa nu! ;P
Wonderful.

Jaha, what else? Imorgon ska A och jag då som sagt på stand-up på Mejeriet. Är riktigt pepp faktiskt! Kul att göra något annorlunda! Hoppas någon av de som ska uppträda är riktigt jäkla sjuk, haha, vill skratta! :D

Nu ska jag glutta lite på Lost och chillaxa, hoppas ni gör det med!:) Njut av vädret och att det är påsk!
Ja just det; Glad påsk! :)
Pusspuss.

Justja... är inne i en DM-period just nu. Seriöst; vilket jäkla underbart band! Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0