Hair, baby

Måste bara säga att jag älskar min hårfärg. Egentligen är det inte en färg, utan typ femtio miljarder. En bra bit är min utväxt som är min naturliga råttfärgsröda färg, haha. Resten är typ en blandning av misslyckad blekning och gamla mörka slingor... Det låter som a big fail, vilket det var, framförallt i början. Dock ser det pretty snyggt/häftigt ut nu när min naturliga börjar växa ut. Hmm, bra förklaring... hahah. Planen är att låta det råttfärgsröda växa ut än mer och låta håret växa lååååångt. Vill ha meeeegalångt hår. Yeah.
Äh, här kommer två bilder som kanske förklarar det hela bättre. Tagna på A och S's b-dayparty. På den nedre syns hårfärgen bäst och mest.

Nu skall jag fortsätta dricka det goda kaffet och kolla på Britain's next top model (nörd). Hoppas ni haft en nice dag!
Puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0