Advent och jävligt dålig uppdatering

Oj. Jäääävlar vad länge sedan jag uppdaterade, haha. Sorry. Skyller på att jag haft en miljon saker att göra. Vilket jag faktiskt haft.
Var ute på praktik denna veckan (och ska även nästa), höll i varje svensklektion, alltså nio stycken.
RIKTIGT kul, och RIKTIGT (!) givande! Det känns som att jag växt så jäkla mycket denna veckan, vilket jag har. Känner mig otroligt stark.

Harry Potter förra helgen. Den var bra, riktigt bra, men ja, boken är bättre. Som alltid. Haha. Slutet var rätt... lame. Men annars var den bra, älskar den sjunde boken, jäkligt spännande. (nörd)

Annars rå? Jag har verkligen inte gjort något speciellt denna veckan. Bara varit praktik - hem - äta - förbereda - sova - vakna - praktik... osv. Med undantag för i torsdags då jag lekte med fina A. Men annars, just praktik. I don't mind it, har varit så slut efter en dag med hundra lektioner att man bara ville hem och sova sedan.

Idag är det förta advent, mys! Har bakat pepparkakor med den yngre brodern, käkat juleskum, druckit julmust och tänt första ljuset i adventljusstaken. Låter som jag är 8 år. Haha. Men det är mysigt! Det måste ni erkänna, fan.

Nästa vecka är det praktik igen, dock inte lika intensivt, eller jo intensivt lär det bli, men jag ska inte hålla i så många lektioner, ska hålla i en som det ser ut just nu. Sedan vet jag inte riktigt vad som händer, vill göra något. Något mysigt. Hm? Vet verkligen inte vad jag syftar på. Känner mig lite rastlös bara, vill hitta på något äventyr!
Okej, fyfan vad flummigt och stört det där lät, sorry. Är lite trött och schleten, haha.

Nä, nu ska jag fortsätta käka pepparkakor, dricka julmust och läsa Fången från Azkaban (nörd)! Lovar en bättre uppdatering.
Take care och Glad första advent!
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0