Not for you

Faaan då, Salem spelar ju imorgon. Doh. Awell, får vara hemma och fetta mig ikväll 'rå...
Har varit ledig idag, riktigt skönt må jag säga. Spelat GTA, rensat en jäkla massa ogräs och slappat...

Imorrn är det då karnevalsdags. Först in på dagen och se det älskade karnevalståget, sedan hem, käka, kolla på "Jakten på Julia" (nörd.se) och sedan in och se lilla Salem.
Gå runt och checka what's up in Lundagård, käka fett och ja... bara ha det allmänt trevligt!

Lite avis på A som åker till Santorini imorgon och stannar i en vecka. Fuskis. Fast okej, om 37 dagar åker vi till Berlin och stannar nääästan i vecka. Så jag skall inte klaga, hehe. Åh. Långtar som fan alltså...

Awell. Hoppas ni mår fint och så.
Vi ses kanske i karnevalsvimlet, haha.
Nu skall jag sätta in en prilla och kolla på älskade "Glee".
Puss. :*
/Liv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0