Hail, hail the lucky ones, I refer to those in love

Hi.
Trött och sliten, har käkat fett och kollat på "The Big Bang Theory" i fyra timmar. Lovely. Tillsammans med älskade "Glee" är det lätt favoritserien!

Vet ni? Idag är det en månad tills jag skall se Pearl Jam. Om en månad befinner jag mig på Wuhlheide och ser Pearl Jam. Så otroligt sjukt, men fint och bra och bäst och så.

Har haft en skön helg. I fredags träffade jag älskade C, vi käkade och drack gott på Debaser, sedan köpte vi lite fett o.dyl och drog hem till henne och drack drinkar och kollade på "Sagan om ringen". Hoho. Love that woman.
Igår slappade jag, drog till kollonin och på kvällen stack vi till A's place drack/åt och kollade på Eurovision.
Måste här inflika att Tyskland var sämst. Konstig, tillgjord röst och en jävligt dålig låt. Grekland skulle ju vinna fan, haha. Rumänien var också bra.
Idag har jag återigen bara slappat, brorsan är här och vi har som sagt kollat en massa på "The Big Bang Theory".

Veckan innehåller en massa skola, men på fredag är det bannemig sommarlov! Så härligt, verkligen så otroligt härligt!

Fyfan vad tråkigt inlägg, haha. Känner mig bara jäkla sliten, som sagt. Behöver ledighet, behöver Berlin och Pearl Jam. Puh. Njuta.

Hoppas ni haft en fin helg, folks.
:*
/L.

Styrka:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0