Yeah

Praktik, praktik, praktik. Därav fortsatt dålig uppdatering. Sorry.
Sista dagen på praktiken imorgon, uh. Vill inte. Vill vara kvar, orka högskola. Men ja, måste man så måste man.
Ska dock tillbaka på så kallade fältdagar, bland annat på julavslutningen och så. Mysigt!

Lyssnar på Stone Temple Pilots. Kanske inte så ovanligt, hehe. Herregud vad bra musik. Kärlek. Magiskt.

Mycket i skolan just nu. Känner mig lite... jag vet inte. Förvirrad. Men får ta en sak i taget. Det här ska jag fixa. Vill bara bli färdig med utbildningen nu, trivs verkligen där ute. Känner mig mer säker för varje lektion jag håller!

Nog skolbajssnack. Nu ska jag fortsätta snacka med min classmate och sen gå och läsa Harry Potter (Flammande bägaren. Haha nörd, men så bra! Och mys). 
Puss på er, hoppas ni mår bra!

Finisarna för ett gäng år sen:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0