Dollar Bill

"Snart har helgen v. 48 tagit slut..." Som gammalt bob hund-fan var jag tvungen att starta mitt inlägg så, hehe.
Nice andra advent. Storebrodern var här, flumm som vanligt. Älskar min familj, vi är helt enkelt bäst.

Intensiv vecka framför mig. Uh. Awell. Bara att ta sig an den jäveln. eller hur? Snart är det julledighet, skönt! Inte för att jag har så mycket ledighet,  två veckor ungefär, plus att det ska skrivas en uppsats oh göras en hemsida under den tiden... Kul. Får helt enkelt se till att njuta på jul- och nyårsafton och de röda dagarna därefter, för då tänker jag bannemig vara ledig, så det så!

Herre vad jag har lyssnat på Screaming Trees i helgen. Helt ovetandes om detta fantastiska band rekommenderade en kär vän detta band för mig. Hur kan jag ha missat dem!!?!?! Så sjukt grymma.
Åh, varför var jag inte i min ålder för 20 år sedan? Det tidiga 90-talets musik och jag passar som handen i handsken. Tänk att band som Screaming Trees, Pearl Jam, Soundgarden and many more var megaaktiva och det som spelades flitigt överallt. Tänk!
Istället spelas Lady Gaga, Robyn (är nog den enda i hela Sverige som A-V-S-K-Y-R henne. Precis som Gaga låter alla hennes låtar LIKADANT) och Justin Bieber... Skrattretande! Awell, smaken är som baken.
Tur att musiken finns kvar, att den inte lämnades i det tidiga 90-talet. It lives on. Tur det, som fan.

Näe! Nu ska jag måla naglarna, intressant va? Haha. Hoppas in haft en fin helg och en mysig andra advent! Puss!

My fav. @ the moment:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0