Day 4

Det här åt jag idag

Haha, hmm... Ja, i och med att det är morning så har jag inte käkat så mycket. Ätit två smörgåsar och tio liter kaffe.
Ska luncha med A och S lite senare, så det blir något smarrigt på Arre.
Ikväll blir det finmiddag med la familia. Räk-kräftsoppa, laxrullader, oxfilé med potatisgratäng, samt äpple- och citronmelissglass med kanelsås. Mmmm! Fettfettelifettfett!
Kommer att bli en svullodag, med andra ord. Hehe. ;)



Nyårsafton idag. Woah, 2010 har verkligen gått fort, mycket som har hänt.
Såg äntligen älskade Pearl Jam, såg Depeche Mode, var i Berlin, pluggade som faoun, A fick sin söta son med mera, med mera!
Har varit ett sjukt fint år! Firar nyår med familjen, orkar inte festa sönder mig, bara umgås med min fina mami och bästa brorsor.
Hoppas ni får en underbar nyårsafton! Vi hörs 2011! :)
Pusspusspuss!

30:e juni 2010, den finaste dagen i mitt liv so far.. Thank you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0