Day 1

Nu har jag fanemig pluggat klart för idag, gah! Eller åtminstone för stunden, skrivit tre sidor, alltid något! Two more to go...

Tänkte göra en sånhär grej, ni vet Dag 1, Dag 2, osv? Bra förklaring... hahah. Ni vet en sådan lista som aaaalla gör, en grej varje dag? Aja, here it goes, ni fattar nog. Annars, förlåt, är sämst på att förklara, haha.



Om mig:

Liv. 22 år, 23 den 15:e augusti. Känner mig rätt gammal för tillfället, tiden går så otroligt fort. Bor i Lund, @ my mom's. Längtar efter en egen lägenhet men trivs bra hos mor, hon är bäst. Läser till lärare på Malmö högskola. Jag ska bli KME-lärare och jag är inte alls förvånad om ni inte vet vad det innebär. För att förklara kortfattat så handlar det om en lite annorlunda form av pedagogik, vi går andra vägar för att nå fram till samma resultat som en "vanlig" lärare. Utbildningen är väldigt flummig, men rolig och givande, och jag har träffat många fina människor tack vare den. Är färdig i januari 2014, så det är ett tag kvar, men tiden går fort!
Älskar musik och går på spelningar så ofta jag kan. Kan inte åka buss, tåg, flyg, gå, cykla utan musik i mina öron, får lite smått panik då. Pearl Jam är favoriterna, as you all know. Har ett förjävla uppochned-humör, vilket jag fått från båda mina föräldrar. Oftast glad och positiv, men kan bli argare än argast och deppigare än deppigast from time to time. Kärleken till Lund har gått upp och ned men when it all comes around älskar jag Lund, it's my town, you know. På tal om kärlek så är jag singel.

Hm, that's all I guess. Imorgon kommer en ny! Haha, fan vad töntig jag är... Aja, med brist på andra saker att göra. Som att plugga....... Hahaha. Puss på er.

Mina favoriter:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0