Torsdag

Fortfarande förbannad, dock inte lika mycket, det har lagt sig. Ingen idé att gå runt och vara sur över något som ändå aldrig kommer att förändras.

Jobb snart. Jag är, gissa vad? Ha. Trrrrrött. Känns som jag har sju meter långa påsar under ögonen.
Det åskade när jag skulle gå och lägga mig igårkväll. Spöregnade. På ovanvåningen låter allt dubbelt så mycket, regnet dunkade ner i taket, mullret dånade runt omkring en. Dock gick det över relativt snabbt så jag kunde somna.

Efter jobbet drar jag till Nova. Fick tillbaka en jädrans massa pengar på skatten, vilket gjorde mig ungefär SÅHÄR skitglad. Behöver koftor, nytt smink, byxor... Ungefär allt. Min garderob är verkligen urtråkig och uråldrig för tillfället...

Aja. Hoppas ni får en fin... torsdag är det va? Ja. Torsdag.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0