Fredag

Trött... Ovanligt... Idag är det iallafall fredag och jag skall bannemig dricka vin ikväll, vare sig jag drar ut med folk eller ligger hemma i soffan framför någon mysig film. Detta har varit en förjävlig vecka (inte på jobbfronten, everything else), och jag känner att jag fanemig förtjänar en flaska vitt. Kanske inte en hel, men ett par glas iallafall...

Handlade lite nytt igår efter jobbet. Ny (fantastisk!) bh, Lilagrått linne, rutig skjorta, samt ny mascara. Skall nog in och köpa en riktigt snygg koftliknande sak jag såg på HM igår.
Well needed.

Nej, sista fixet sedan skall jag iväg till jobbet. Påsarna under ögonen dras mer och mer ner... Bah.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0