Blev utmanad...

1. Hur gammal är du om fem år? 25, snart 26.
2. Vem var den sista du träffade? Ett gäng kurskamrater
3. Hur lång är du? 173 cm ungefär.
4. Vilken var den senaste film du sett? Hm... Något på TV, minns ej. På bio var det "Twilight". Tyvärr. Filmatiseringen är så äckligt dålig. 
5. Vem ringde du sist? Typ Amanda.
6. Ditt senaste sms och till vem? Till Amanda.
7. Vad är helgens planer? Vettefan. Plugga som ett as, kommer bo på biblioteket.
8. Föredrar du ringa eller skicka sms? Både och.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? HAHAHAHAHAH; nej. Skilda sedan -95.
10. När såg du senast din mamma? Imorse.
11. Vilken ögonfärg har du? Grön.
12. När vaknade du idag? 06.50
13. Har du någongång hittat en katt? Nej, men Anna gjorde. Mimmi. <3
14. Vilken är din favoritplats? Längst framme vid scenen på en spelning med ett band jag älskar över allt annat.
15. Vilken plats föredrar du minst? Gunnesbo i Lund.
16. Var tror du att du befinner dig om 10 år? Förhoppningsvis utomlands.
17. Vad skrämde dig som barn? "Gremlings". Fy fan.
18. Vem fick dig att skratta senast? Någon av mina brosor. Alex, tror jag.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Har en Ark-vinyl. Hahah, "In Lust We Trust". Farsan har typ miljarder. Men så är han ju också 32 år äldre än mig...
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Brukar sova i trosor, eller trosor+linne. Hatar pyamas, så jävla varmt.
22. Hur många kuddar har du i sängen? Två stycken.
23. Hur många landskap har du bott i? Två.
24. Har du någon gång spytt på någon? Don't think so, inte vad jag kan minnas iallafall.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? stumpilinor.
26. Är du social? Om det är intressanta människor, ja. Om det är dryga bitches, nej.
27. Vilken är din favoritglass? Piggelin. Mums.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa som in i helvete.
29. Tycker du om kina mat? Mjodå.
30. Tycker du om kaffe? JA. Klarar inte en dag utan minst 3 koppar.
31. Vad dricker du till frukost? Kaffe och vatten.
32. Sover du på någon särskilld sida? Sover oftast på magen.
33. Kan du spela poker?
Om jag anstränger mig kan jag vara ganska grym, annars - BIG no.
34. Tycker du om att mysa? Jovars.
35. Är du en beroendemänniska? Nupp, hela min uppväxt gick ut på att lära sig att klara sig själv.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, en kille som gick i min klass i ettan och tvåan i grundskolan. Hahah.
37. Vill du ha barn? Ja.
38. Kan du några andra språk än svenska? Ja.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja.
40. Föredrar du havet eller pool? Havet, som fan.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Cigg (tyvärr), kaffe, fika, kläder, spelningar m.m.
42. Äger du dyra smycken? Ett par, ja.
43. Har du någongång testat narkotika? Who knows?
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Ett stycke Falu Rågrut.
45. Vem är den roligaste människa du känner? Amanda och Elvira. <3
46. Välj ett ärr på din kropp? Ett fett som börjar några centimeter ovanför naveln och sträcker sig kanske 1-1½ dm ner.
47. Vad har du för ringsignal? Guns N' Roses - My Michelle
48. Har du kvar något klädesplagg från du var liten? Säkert uppe på vinden.
49. Flirtar du mycket? Om jag är packad, ja.
50. Vart togs din profilbild?  Hemma.
51. Kan du byta olja på bilen? Har ingen bil, så nej.
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej.
53. Vilken var den senaste bok du läste? "Enhet", Holmqvist.
54. Läser du dagstidningen? Har ingen. Vet, mobbad, men palla. Läser på nätet.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.
56. Dansar du i bilen? Nej.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Lyssnar aldrig på radio.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Frågor till rollspelsdiskussionen på måndag.
59. När var du i kyrkan senast? I söndags när jag läste en dikt för småungar.
60. Vilka personer utmanar du? Vem fan som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0