Today's happenings

Sitter och kollar på Voice, så JÄVLA bäst. Johan Peterson är gäst, och vad kan jag säga? Roligast ever, hetast ever.
Jag minns att jag hade en crush på honom när jag en liten jobbig kicka, nu när han gör "comeback" inser jag att den punkten inte har ändrats. Haha! Han är så jävla galen, bäst humor ever!
Vakna med Voice är verkligen bästa sättet att starta dagen med. Love u guys.

Idag: Köpa en megachailatte på Espresso House, gästföreläsning 10.00-12.00,
shoppa lite nödvändigheter*, handla food, hem och läsa Elle, färga håret och vara kär i min nya mascara. Haha.

*
2013a Mascara, någon skitmegaunderbart bra
2013a  HÅRFÄRG. Har världens mest oattraktiva utväxt just nu. (Måste sätta upp håret i en knasig boll så man inte ser allt för mycket utav det jävliga.)
2013a Skor från DinSko, but I think jag köper dom imorgon...
2013a  Skall även till Gina och kolla på två klänningar jag hittade på deras hemsida igår, hoppas bara dom finns i butik också...

Ha en fin dag sweethearts.

Puss.
/Liv.

GE MIG LC'S OUTFIT!!!!! SPECIELLT LOUBOUBTIN'SERNA! OCH KOFTAN FRÅN GAP. MIII-AO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0