How did this happen?

Ja, gott folk. Imorgon blir det bio för mig och mina brorsors del.
Fråga mig inte hur det gick till, men vi ska gå på premiären av den nya "Narnia"-filmen.
Eller jo, jag vet hur det gick till: Det går inget annat just nu, everything's just shite på bio just nu. Eller, inte "The Happening", som jag vill se för jag gillar han M. Shymalayan eller hur hans namn nu stavas, det där var säkert jättefel stavat by the way. Men mina bröder vägrar, och jag kan inte säga något då det är 2 mot 1 frågan. Så jag får la se den någon annan gång...

Varför jag fasar över "Narnia"-filmen? - För att jag är uppvuxen med böckerna! Jag Älskade böckerna när jag var liten, läste allihopa minst fyra gånger-. Och när fgilmen kom hade man självklart jättehöga förväntningar, och visst, det är en bra gjord film, men det känns som att mitt bland alla specialeffekter and stuff, glömde dom bort den där speciella känslan som alla vi kids på 90-talet hade när vi läste böckerna. Den där speciella känslan som var så Sjukt viktig att dom hade med i filmen. Men den finns verkligen inte där, och det känns nästan som att dom inte ens tänkte tanken att ha med den... Specialeffekterna var viktigare...

Tja, vad kan man göra? ....Förrutom att klaga... Haha...

Wellwell,. det ska iallafall bli Littta trevlilgt att se filmen, vem vet? Den kanske är skitbra!

Ha en skön tisdag allesammans!
Peace.
/Liv.


Bra människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0