Musik som berör

Först: Sorry för senaste inlägget, det där "sluta call me"-blaffset, jag var på äckelhumör och orkade inte med att folk ringde... Uh.

Men jaja.

Lyssnar på Alice in Chains. Musik som berör lyder denna morgons rubrik. Och well, vad kan jag säga, det finns mycket musik som berör mig. Musik som, Pearl Jam, Soundgarden och Eddie Vedder.
Och självklart Alice in Chains.
Igår satte jag på låten "Whale and Whasp" (som "Jar of Flies"-skivan) för första gången på jääävla länge.
SHIT vilken rysning!
Ingen sång, just instrumental. Just den amazing gitarren. Jerry Cantrell är en gitarrist i särklass.
Maow. Det känns som att jag försvinner iväg till en annan värld för en stund, drömmer mig bort. En magisk gitarr.
Lovely.

Idag ska jag träffa min vän Holly för första gången på snart två år. Jävlar vad tiden går alltså, det är fan sjukt... Snacka lite om en film vi ska göra, och fan, vi måste hitta peppade skådisar, vi har en möjlig, Amanda, men vi behöver två till.

Så; Är det någon som läser detta som har lust att vara med i en 10-15 minuters lång kortfilm? Vi behöver en kvinnlig och en manlig roll, ålder spelar nog inte så jävla stor roll. Typ i 18-20 års-åldern. Båda rollerna är huvudroller, men ändå inte Jääättestora, men ni kommer säga ett gäng meningar. Inspelningen äger rum de närmsta två-tre veckorna.
Om någon är intresserad, maila mig då på [email protected]

Sådärja.

Nu ska ni få höra Den Där magiska låten. Alltså, det är så jävla mäktigt.

Ha en skön vårdag ute i solen, allesammans!

Peace.
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0