Ariman - Mitt andra hem sedan åttan

Yes, that's just so true.
Men jag älskar stället, älskar människorna, älskar allt med det placet.

På tal om älskar, sitter och lyssnar Depeche. Det är verkligen pure, pure love.
Just nu "When the body speaks". Vacker...

På tal om ingenting ska jag faktiskt se Idol idag. JA! Men fan, det är en Lundatös med, Amanda.
Vad jag minns sedan musikalen i maj så sjunger hon ap-bra, and I guess hon sjunger likabra idag, om hon inte har rökt sådär tjugo paket cigaretter om dagen sedan dess, eller fått någon halssjukdom eller något...
Och jag har faktiskt inget bättre för mig ikväll. Pallar ej Ariman, pallar ej dra ut eller något liknande.
Ikväll är en typiskt sådandär "Hej, här ligger jag min soffa och slappar som en riktigt slö man, and I'm damn proud of it!"-kväll.

Dock är jag jäkligt röksugen, men har noll cigaretter. Det är uschusch för en rökare, men jag får stå ut.
I have done that de senaste månaderna, sedan jag blev en fattig student utan några som helst pengar.
Usch ja, det är verkligen inte lätt.

Peace på er.
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0