Movies n' cigarettes

image216

Jag tänkte sluta igår, men så kom jag på mig själv med att ha köpt ett paket West.
SMART.
Om jag nu ska fortsätta kunde jag väl iallafall ha köpt Camel?
Jaja... Just nu kan jag nog inte sluta, har för mycket skit omkring mig för att jag ska kunna lägga av det som har varit min last de senaste fyra åren...

(Bara för det ska jag ta en cigarett nu)

På tal om annat är dagens tema inom film vampyrer. Why? Don't know. Har kollat på "Dracula" från 1992 med överheta Gary Oldman som Dracula. På ett sätt är filmen äckligt B, men den är på ett annat väldigt vacker...
Awell, nu blir det snart dags för "Interview with the vampire". M-m-m.
Egentligen skulle River Phoenix spelat Christian Slaters roll, men ja... Fast Christian är bra han med!
Älskar "True Romance" (där för övrigt även Gary Oldman är med!), hela den filmen är så jäääkla bra. M-m.

Föresten var nog även vampyrtema på gårdagens filmer. Såg "The Lost Boys".
GUD vad bra film. Kiefer Sutherland är väldigt  brabrabra i den filmen.
Förlåt, men jag är helt såld på sent 80 och 90-talsfilmer. Så jävla bra.
Fast när det kommer till 90-talet kan filmen vara från vilket 90-tals år som helst - ALLA 90-talets filmer är fucking mästerverk.
Men jag måste ändå säga att 90-talet är detsamma både film- och musikmässigt - De första fem åren är även de bästa...

DAEMN vilken filmnörd jag blivit! But ah like it!

Peace.
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0