Finale

Jag hatar sår som ska läka efter operationer.
Det kliar SOM FAN.
Men inte klia, inte klia! Måste läka, måste läka!
Gaaaah.
Men jag är snart frisk iallafall, det är helt underbart!

Snackade med Yavi för en stund sen, shit jävlar, det var fan ödet! Alltså inte att jag snackade med Yavi, utan VAD vi snackade om... Å maj gaahd. Haha. Kanske ska tacka kungafamiljen för att dom finns? ;) Hehe.

Nu ska morsan gå till Netto och köpa något, sen ikväll blir det Eurovision, fruktsoda och cashewnötter.
ME LIKE!!! <3
Jag känner mig så jävla töntig, men jag är snart frisk! Fatta!
The bitch is back! :)

Lycka till ikväll, gräbbs! Jag håller på er vad som än händer, det har blivit till en härlig vana med åren. ;)
Puss och peace!
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0