Gott

image87

Jag älskar Indiska.
Dom har någon slags rea där alla varor som är märkta med röda prislappar går under
"Köp två, betala för en".
Detta resulterade i att jag lite sådär halft random (fast jag var faktiskt in need of it, mina rökelser är nästan slut) köpte två paket lavendelrökelser (alltså - 50 stycken rökelser).
Och detta resulterade i att jag blev mycket lyckligt. Det doftar gott, gott, gott!
Köpte även fem (eller var det sex?) små ljus som är formade som blommor. 20 spänn, halleluja!
Dom är så söta så jag vill tända dom nu, men jag lyckas kunna vänta till kväll/natt, det gör jag.
Jag känner mig så oerhört avslappnad för första gången på väldigt länge, det är väldigt härligt.
Har inte kunnat slappna av för en del orsaker vilket ha gjort mig nära till ett vrak, men jag håller på att klara av det här.
Och jag kommer klara av det här, det vet jag om.

Snart är det Malmöfestival och det innebär alltså att det snart är Kristoffer Jonzon. Har alltid haft ett gott öga för honom, men det är inte förens nu efter att jag såg honom igen på krogshowen som jag verkligen hur fantastisk och begåvad den mannen är.
Andra band som ska ses då är (självklart) Salem, Torsson, Kristian Anttila (stavning?) och Ark.
Ark mest för att Yavi hänger på, och för att dom är så bra live. Lugnt ett av Sveriges bästa liveband, åtminstone var dom det ett bra antal år.

Lyssnar på "Boot Camp". Shit, jag har inte lyssnat på Soundgarden på hur länge som helst nu, känns det som.
Har mest varit Depeche Mode och Chris Cornell som har gällt, och det är verkligen inget fel dom, o nej!
Bra musik, bra musik...

På tal om Chris var det exakt en månad kvar till hans konsert i fredags. Kom och tänka på det då mitt under allt flum med Bob.
Alltså är det nu idag, i denna sekund, i denna stund, MINDRE än en månad kvar.
Kan knappt förstå det...
<3

Peace.
/Liv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0