.....

image82


Ibland är det så skönt att kunna skriva av sig.
Jag älskar när jag har ork och inspiration och flöd nog att kunna skriva av mig. Skrev nyss, det kändes gött.

Det händer verkligen ingenting för tillfället. Blir lätt så när man är pankpankpank hela jävla tiden.
Åkte dock till Malmö och hängde på Den Dära Möllevångsfestivalen med Yavi och PC igårkväll.
Var väl... måttligt kul. Antar att man måste vara en möllevångist eller åtminstone känna möllevångister för att verkligen uppskatta festivalen fullt ut...
Vi stack efter ett tag hem till Y och spenderade natten med att käka oss feta, titta på filmer, vara skiträdda (jag) för en enormt stor nattfjäril, samt titta på älskade HippHipp (första säsongen - lugnt den bästa).
Det är någon slags "tradition" i det hela, but I love that 'n i love Y.

På tal om ingenting (eller jo, på tal om love) köpte jag tågbiljetter upp till Stockholm i fredags. Nu börjar det kännas, och det känns underbart.
Chris.

Imorgon blir det kollonin+Ariman med Hannah+Harry Potter.
Inte allt på samma gång, såklart. Men det händer imorgon.
Tänkte föresten skriva Hatty Porrer, roligt där...

Ciao 'n peace!
/Liv.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Första dagen var lugn och fin men lördagen - oh my, sverige eller christiania? Det blev tillochmed lite för mycket för min lilla hjärna :P

2007-07-23 @ 14:44:16
URL: http://vendelay.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0