Things

image98

Sitter och lyssnar på überunderbara John Legend. Just nu "Ordinary People".
Lite sådär 'hej en av världens bästa låtar'.
John gör mig glad, John gör mig lugn när allt (som nu) är kaos.

Idag ska jag äntligen träffa älskade Amanda och Hannah.
Gud vad jag älskar de tjejerna.

Får mer lön än vad jag trodde att jag skulle få, skönt, slipper jag snåla så jättemycket på M.festen.
Mer pengar till Sthlm också.
FATTA det är 11 dagar kvar till Chris Cornell. Helt galet.
Blev helt rädd i natt när jag var inne på CC's hemsida och såg att han hade ställt in några spelningar pga problem med rösten. Fick först en megachock och trodde att det även gällde Sthlm-spelningen.
Bara tanken på att spelningen skulle vara inställd gjorde mig helt yr och illamående.
Det fick inte vara sant.
Sedan såg jag på toursidan att Sthlmspelningen stod kvar och att Sthlm inte stod med på listan över spelningar som blivit inställda.
Puh.
Thank GOD for that.

Nu är det Doors som går igång. "Blue sunday". Obeskrivligt bra låt.
Doors är en klass för sig, will allways be.

Peace.
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0