Goodmorgon staaaarshine

image111

Ja, god morgon era jävlar!
Nu ligger väl de flesta av er och sussar i era små sängar, väntandes på att vakna upp till första skoldagen.
But - Not me, oh, no-no, not me.
Vaknde precis. Har till och från sovit sedan halv tre. Jag övertalade mig själv till att sova, sade till mig själv att jag måste få lite sömn.
Egentligen vågade jag inte, var helt övertygad om att ifall jag somnar kommer jag vakna för sent.
Men jag vaknade av att min mobil pep sådär skithögt som den gillar att göra och att det på den stod:

"Chris idag!!!"

DÅ vaknade jag på riktigt. ^^

Iih, har  sett fram emot den här dagen så jävla länge och NU ÄR DEN VERKLIGEN HÄR!!!!
It's fucking unbelivable...
En vacker recension av spelning kommer här i, tja, imorgon eller övermorgon.
Prepare to be wow:ade!

Peace!.
/Liv.

Kommentarer
Postat av: h

du är så knäppis tihi

2007-08-28 @ 19:57:39
URL: http://madame-madame.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0