Om du inte vill ha pråk, åk på pråk!

Hej vänner.
Nu är det helg, minsann! Fast för mig blir det bara pluggpluggplugg, förutom imorgon kväll när jag ska till M och dricka vin och catcha up. Nice!
Ja, plugget ... Fyfan vad mycket det är nu veckorna innan sommarlovet! Först har jag lite rest på den där jävla helveteshemtentan, men det känns rätt lugnt då det inte var så mycket. Sedan är det en text+muntlig diskussion nästa fredag som jag måste börja på nunununununuNUUUUUU, samt salstenta den 1:a ... Den här helgen kommer att gå i språkvetenskapens tecken, I tell ya ... Ååååh, ge mig sommarlov!
Nu är det iallafall bara tre veckor och sex dagar kvar till Grekland! Wie!!! Seeemeeesteeerrr ...

Annars då? Not much. Bara pluggat hela veckan, både i skolan och hemma, blööörk. Alltså, det är intressant, men det är SÅ MYCKET som ska förstås och analyseras! Give me strength!

Nej, nu när jag tjatar så mycket om allt jag har att plugga kanske jag borde ta tag i det istället för att skriva på den här bloggen ... Vi höres när det har lugnat ner sig lite! Puss.

Ps. Uppdaterar betydligt mer på Twitter. Lite mer flummigt och allmänt stört, men som sagt - mer aktivt. In case you wanted to know. http://twitter.com/#!/Ilvil Ds.

Helt naturlig pose ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0