Sick

Gooood mornin'!
Måndag, ny vecka, nya tag. Idag börjar jag nästa delkurs, grammatiken. Uh. Spännande, men en redig prestationsångest, I tell ya!

Dop i helgen. Otroligt, otroligt fint! Fina A, hennes älskade lilla P är så söt och go! Åkte upp i lördags, dagen före dopet, för att umgås med A och bara chilla. Vi ses ju aldrig nuförtiden så det var väldigt roligt! Igår var det då dop, väldigt fint, som sagt! Fest efteråt med god mat (! boooom, hahah) och trevligt sällskap!

Jag måste även säga att jag ÄLSKAR Halmstad. Med det menar jag landskapet. Jag är en landskapsnörd, det är bara så det är. Jag har tidigare berättat hur mycket jag älskar Timrå och dess natur, vilket still är det vackraste jag någonsin sett. Halmstad, och de städer i närheten, var så otroligt vackert. När jag åkte upp satt jag som fastklistrad vid tågfönstret och beundrade landskapet... Folk måste trott att jag var störd i huvudet... Haha...

Fy fan vilket dåligt inlägg, haha. Sorry. Är sjukt trött och har lyckats dra på mig en förkylning. Trevligt! Ska iväg till skolan snart, så det är bara att rota fram nya krafter och keep on going!

Hoppas allt är bra med er och att ni har haft en skön helg. :) Vi hörs imorgon eller något, då lovar jag att skriva bättre, haha.
Take care.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0