She moves in mysterious ways

DAMN I'm tired! Vet inte när jag var såhär trött senast... Fy fan.

Vilket damp vädret har bestämt sig att få. Blåste som in i igårkväll och det håller i sig. Kul.
Vet inte riktigt vad jag hade tänkt skriva. Jo, att jag är trött och att det blåser. Så, färdig. Haha.

Kollade igenom mina bilder från Berlin igår, vad jag saknar det. Tillbringade kvällen med att kolla på PJ-videor på youtube. It hurts. Vill se dom igen, so bad. Saknar, som sagt. Puss.

Nu ska jag plugga, no more slappa för mig. Vilken fantastisk mening, hahahah. Herregud. Är verkligen aptrött. Har en debattartikel som ska in på torsdag som jag i princip är färdig med, men ja, man blir aldrig riktigt färdig. Alltid något man upptäcker som måste rättas till. Uh. Sen blir det jobb i eftermiddag, ska vikariera för min handledare. Roligt! Får träffa mina kära åttor igen, I've missed them. :)

Nej, om man ska sätta igång med plugget som sagt...
Ta hand om er! Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0