100906

God morgon.
Skola hela dagen. Har favoritläraren, så it's cool, it's cool.

Alltså, om det finns någon som ALLTID får mig att skratta så är det Ricky Gervais. Seriöst, galnare människa får man leta efter, fy fan vad rolig han är!
Alltid lika rolig när han skall dela ut priser på alla olika galor där finns. I år var han Sjukt jäkla rolig när han skulle dela ut ett pris på Emmy-galan, alltså, jag grät av skratt... Haha. Lägger upp det i slutet av inlägget för er som är intresserade...
Och detta blir nog slutet på inlägget, ha. Igårkväll åkte mami och jag och hälsade på Awho'snotpreganymore och henner lilla P. Så söt han är, fullkomligt bedårande! Nu börjar han växa så det knakar (mycket bra med tanke på att han föddes en månad för tidigt och är minimini), helt fantastiskt! Gulle!

NU är det slutet på inlägget, haha. Away to school, usch så jävla trött att det finns inte, men får ändock pallra iväg min röv dit. Bröl.

Ta hand om er, ha en great start på veckan! Puss.

Rick Gervais @ the Emmy's (TITTA PÅ DEN, sanslöst roligt!):



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0