100902

Skolan har börjat och jag kan inte säga något annat än att jag har så jäkla mycket ångest inför att som skall hinnas göra. Vet inte riktigt. Det är jävligt jobbigt och jag vill helst bara krypa ner under täcket och gömma mig ett tag.
Alternativt åka tillbaka till Berlin och se Pearl Jam hela hela tiden. Hade jag varit miljonär hade jag sett dem överallt. Åh, vad jag älskar dom.

Var iallafall och träffade A och hennes lilla son idag. Han är så underbart söt att det finns inte. Gull!

För övrigt. Äh, jag vet inte. Vill ha jullov. Till våren läser jag svenska i Lund. Gud vad jag längtar. Och sedan är det sommaren igen. Då skall jag resa, resa, resa.
Herregud vad jag behöver en Pearl Jam-konsert just nu. Stå bland 18.000 fans och känna den där kärleken och gemenskapen igen. Fan vad vackert det var. Får väl nöja mig med dom i hörlurarna tills nästa gång.

Sminkningen var skitrolig i tisdags. S är så duktig! Två olika sminkingar blev det, en inspirerad från en reklambild, och sedan en mer "flumm" (fast man skulle ändå kunna gå hem med den, vilket jag kunde, heh). Riktigt roligt var det! Skall dit snart igen. Hoho.

Nej, nu skall jag... göra något annat. Inte plugga iallafall, har jag redan gjort. Måste göra något som får mina tankar på annat. Fast antar att det kommer sluta med att pluggar ändå... Suck.

Hoppas ni mår bra! Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0