You were my favorite show

Heeeelg.
Fast ja. Jag är litta nervös, jag. Nästa vecka är det praktik och jag ska hålla i ALLA svensklektionerna. Det är nio stycken det, tre i varje klass. Allt är förberett och så, men herregud, nervo! Prestationsångest delux, heja.

Men ja; helg. Det enda jag har planerat, förutom förberedelser och meganervositet, är att jag ska se HaRrY pOtTeR på söndag. Brorsorna, mami och jag. Flummys!

Idag har jag lärt mig grunderna i Photoshop. Kalla mig sen och vad ni vill, men ja, vilket fall som helst: åååh vad roligt det är! Vår uppgift var att göra "Monstret på Orkanen" (Orkanen är megahuset där jag går), genom att klippa och klistra och mixtra och fixa i PS. Riktigt kul! Min bild innehöll bland annat ett väldigt äckligt monster och en massa eld... Haha. Flumm!

Nu ska jag snacka vidare med min klasskompis på MSN. Om en stund ska jag in till stan och möta upp min storebror i stan och hämta ut biobiljetterna. Iih! (nörd, jag vet) Älskar att gå på bio, det är så mysigt. Härligt att få drömma sig bort till en annan värld för en stund. Sedan får vi heja på Jay ikväll. Dock är kvällens låtval riiiiiktigt kassa. Sure, "Klassiker". Men det finns väl fler klassiker än de skitlåtarna de valt??? Hrm... Aja, antar det handlar om att de inte har så mycket att välja bland...

Nu ska jag sluta skriva en massa bajs, haha. Ha en fin fredagkväll! Puss.

Fina:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0