Bloopers

Mornin'!
Sitter i köket och lagar lite käk. Det blir kyckling, ris och någon indisk sås. Mumma.
Igår var sketatrevligt, mina små babes, love you.

Har spenderat i princip hela förmiddagen med att kolla på en massa SNL- och Seinfeld-klipp på youtube.
HAHAHAHAH. Bäst är Seinfeld-bloopers. Fyfan vad flummigt... !
När jag var yngre avskydde jag verkligen den serien, förstod verkligen inte vad som var det roliga.
Nu älskar jag den, verkligen Älskar. Sure, vissa skämt är lite väl "Amen, vafan...", men fyfan, det är så jäkla sjukt, haha. Flummigt som bara den.

Här får ni ett klipp med bloopers från säsong 7. Hahahaha, fyfan jag gråter...
Underbart.

Ha en fin dag! :-)
:*
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0