World in my eyes

Jag älskar youtube. Bara så att ni vet. Finns inget roligare än att kolla på "fail"-videor. Speciellt de videor där folk failar på trampoliner och rutschkanor. Hahah!

Idag har det städats och Nova Lund-ats och kolloni-ats. Träffade fina A och hennes gravida mage på eftermiddagen. Jäklar vad magen växer nu, blir större och större för varje gång jag träffar henne. Nästintill exakt två månader kvar till beräknad födsel. Naw, nuttepojken i magen.

Imorrn skall jag in till Malmö en sväng och luncha med A2. Haha, "A2", schysst namn. Miss my darling, skall bli underbart att träffa henne, som alltid. Sedan på kvällen bär det av till min kära klasskompis för vinpimplande och skitsnackade. Very nice!

Nej, nu skall jag fortsätta kolla på fail-videor... Hahah, så hemsk jag är. Men det ÄR fan kul, det måste ni hålla med om. Alla har väl gråtit av skratt till något avsnitt av "AFV"? Just det.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0