To be flummig

Trött som en skit. Förstår verkligen inte varför man alltid vaknar skittidigt när man är ledig? Och när man jobbar snoozar man femton gånger innan man släpar sig upp ur sängen... Mysko.
Nåja...

Idag är jag, som ni nog förstår efter att ha läst första stycket, ledig. Vid tre skall jag träffa finaste A, fram tills dess blir det städning och Family Guy. Oh my vad jag älskar den serien! Haha. Bästa är när de hakar upp sig helt random, "fastnar", som vi i vår familj brukar kalla det.

Snackade med the pregnant A igår om "flummighet", och fick berättat av henne att min familj tydligen är jävligt flummig. "Det nog i generna", fortsatte hon. "Du är skitflummig, och din mamma är skitflummig hon med."
Håller med henne, min mamma är ibland helt galen, men framförallt min farsa. Min farsa vår vara en jäkla idiot på de flesta plan, men humor, det har han. Jävligt flummig filur.
Och så har vi ju min storebror... Alltså, haha, jag brukar gråta av skratt när han kommer på besök. Då båda jobbar och nästintill ständigt är övertrötta, brukar det alltid bli en massa flum när han kommer hit.
Så ja, det går väl i generna, som A skrev.
Och sedan "hjälper" det ju inte heller att man har skitroliga och flummiga vänner. A, A, S, M, E, C, L... Ja, allihopa. Flummiga små jävlar. I'm so lucky to have such fun and awesome friends.

Vad random och hackigt detta inlägg blev, känner jag, haha. Jag är som sagt trötter, så jag har en anledning till varför jag skriver som jag gör. Förlåt mig då. Ha.

Ha en fin torsdag.
/L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0