Nothing left to say but goodbye

Lyssnar på en låt vars titel är rubriken. Alltså, detta inläggs rubrik. By Audioslave.
Detta fina band. Detta fina x-band. Pretty sad they splittrades. Tror 0,00 RATM-fans håller med mig. Haha.
Minns hur arga alla var på Chris över att han "splittrat" bandet, ändå var det många som älskade Audioslave.
Lite samma sak som Pearl Jam-fansens reaktion när Soundgardens Matt Cameron joinar Pearl Jam efter att PJ's förra trummis slutat + Soundgarden nyss splittrat. Alla var så jävla arga, tyckte att Cameron var hur kass som helst och inte hade någon plats i bandet. Nu verkar alla älska honom, då de blir fly förbannade då Soundgarden ÄNTLIGEN återförenas, vilket är = Soundgarden on possible worldtour = Pearl Jam on a break.
Fast ja, de blir väl enbart sura över att PJ inte kommer att spela på ett tag, inte över Camerons brist på närvaro. Tycker ändå det är rätt roligt, hur de anpassar sitt hat lite grann.

Usch vad jag babblar på om saker som för er har ett värde lika med noll.
Skall snart åka in till stan och träffa fina S. Är trött om en liten fis, men S piggar alltid upp mig och gör mig glad. :)

Nä, dags att resa sig upp ur soffan!
/L.


Cornell.

Kommentarer
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-07-27 @ 14:50:46
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Emma

Trevlig blogg :) Allt bra med dig?

2010-07-27 @ 14:55:25
URL: http://emmajjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0