My first record

... köpte jag när jag var 7. Antar att det var tack vare att jag var a "MTV-kid" som jag köpte den, varför skulle jag annars fått för mig att köpa den, bara sådär random?
Men missförstå mig inte, jag ångrar inte att jag köpte den, jag är faktiskt jäkligt stolt över mitt 7-års-jag.

Den första plattan jag köpte för egna cash var Bryan Adams "18 til I die".
Released 1996. En av låtarna, vilken jag älskade Otroligt mycket, på plattan var hiten "The only thing that looks good on me is you". Haha, vilken titel. Dock förstod jag inte den, just älskade låten.

Nämnvärda låtar från plattan:
Tidigare nämnda "The only thing that looks good on me is you"
"Have you ever really loved a woman?"
"18 til I Die"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0