Get on the snake

Alltså, 2010 har redan tagit tronen som bästa året ever.
Igår, på nyårsdagen, får man veta att Soundgarden återförenas.
Okej... Hur skall man reagera... Gråta? Skrika? Le tills man får träningsvärk?
Detta är så fuckings unreal att jag knappt vågar tro på det. Men det är sant, bekräftat, everything.
Det enda jag kan tänka på är kommande spelningar, vart, hur, när osv...
Och så inser jag det stora: Kan det, kan det verkligen bli så att jag kommer att se Depeche Mode, Pearl Jam och Soundgarden under ett och samma år?

Ja, jag antar att ni själva inser hur jävla mäktigt det hade varit.

Fucking unbelivable... Soundgarden, detta lilla fantastiska band som var starten, ingången till i princip allt jag lyssnar på idag. Helt galet! Puss. <3

/Liv.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0