---

Så otroligt jävla besviken på min pappa, så otroligt jävla besviken.
Har inte skämts för och varit så jävla förbannad på honom sedan han var hemlös för tio år sedan.
Fyfan... Jag är så otroligt glad över att han inte har något med mitt liv att göra längre, och snart kommer även alla andra att göra det. Han får skylla sig själv. Man klarar inte av att bry sig om någon allt för länge, om personen i fråga inte ger en något tillbaka, utan enbart sviker en, gång på gång. Han får verkligen skylla sig själv nu. Vi klarar inte av det längre, vi kommer gå i sönder om vi blir svikna igen.

Jag är på gränsen..... Herregud vad jag skäms för hans skull... Vill inte veta av honom. Herregud.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0