You get

Sitter och lyssnar på Nine Inch Nails. Kanske inte så ovanligt, men OH så underbart. Så mäktigt. Så vackert. Så perfekt.
Och jag kan säga att jag är Pretty lycklig över att jag hann se dom innan dom splittrades.
"Bow down..."

"Kändisdjungeln". Är det någon som egentligen ser på det? Och röstar? För man skall väl rösta på något eller någon i det programmet? I mean, är det någon som helt seriöst lägger ner pengar på det skitprogrammet?
Oh my! Pathetic!

För övrigt är min mor världens bästa, inte för att det är någon nyhet, men ja. She's the best.

Nej, tillbaka till NIN (just nu "Closer", vem klöser inte på väggarna av hotness?) och en dusch tror jag bestämt.
Skola från tio till fem imorgon, intense. Dock bättre än att sitta hemma och mögla, mycket bättre.

Och just ja, Air's nya platta släpps den 5:e oktober, glöm inte att införskaffa den sweeties! Eller ja, om ni uppskattar deras musik vill säga... Vilket jag som fan hoppas... Morr.

<3
/Liv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0