When you need someone to blame

Hellu.

Egentligen hade jag bara velat lägga mig och sova i några timmar, men well, there's no time for that!
Det är redovisningar som måste förberedas, fakta som måste finnas, böcker som måste läsas.
Uh.

Imorgon skall jag iallafall träffa min älskade kviga Amanda. Shit, jag vet verkligen inte när det var vi sågs senast... Tisdag, onsdag förra veckan? Wow, och vi som brukade ses varje dag i flera år...
Well, that what happens when you're busy. But she's still my little bebis.

Ikväll är det Idol igen. Är det bara jag eller var gårdagens Idol jävligt kasst? Alltså Riktigt Jävla Kasst. Alla som gick vidare var verkligen bara halvdanna, och typ hälften skrek när som sjöng - ändå gick dom vidare. Måste ju säga något om kvalitén där uppe i Norrland...

JAJA.

Nu skall jag ringa Anna och catcha upp om de senaste newsen, shit säger jag bara...

Ha en nice eftermiddag.

<3
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0