Construction time again

Varje gång jag lyssnar på "Martyr" blir jag så jävla pepp-pepp-pepp!!!!!!
Ursäkta dampet, men jag satte nyss på den på datorna, högsta volym.
Shit. När jag lyssnar på den låten förstår jag verkligen varför jag älskar Depeche Mode så jävla mycket.
Pure perfection, just pure perfection.


SNART ÄR DET DAX IGEN!
Fast jag redan stått typ fem meter ifrån dem, vilket jag antagligen inte kommer göra i M-ö då det säkert kommer vara större avstånd till scenen, känns det fortfarande som om jag Inte  har sett dem. I mean, Arvikaspelningen var ju nästintill katastrof med tanke på alla jävla f****r i publiken...
Så nu är jag mer pepp än innan!!!!!!

Fast okej, ingenting kommer någonsin slå när Martin Gore steg in på scenen... I promise you, Martin Gore fem meter ifrån en, den känslan som dök upp då inom mig, alla minnen, allting, det kommer aldrig, aldrig gå att toppa.

JAG HAR FAN SETT MARTIN GORE FRÅN FEM METERS AVSTÅND.

Herregud, bara att läsa meningen jag precis skrev får huden på mina armar att resa sig, det är nästan så att tårarna också är påväg... Oh...


Men ja som sagt, jag är sjukt pepp på DM! I know it's in january, men fan! När vi skulle se dom på Arvika var det 8 månader kvar, nu är det bara lite över 4 månader! <3 <3 <3
Love u.

<3


My boys
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0