The most

... för övrigt är det skola igen imorgon. Var ju ledig idag, mycket skönt. Spenderade största delen av dagen med att spela Sims 3. That's what I'm doing when I don't have any books to read.
Sedan skall jag även träffa mina små älsklingar @ Arre, good old Arre. Knappt man är där längre nuförtiden. I know! It's true! Men imorgon som sagt. I've missed that place, hängde ändå där i princip varje dag från att jag var 14 till 20...

Jaja. Puss på er. Jag längtar till Depeche som fan. Får gåshud bara av att gå in på hemsidan och se alla livebilder och news. OCH LÅTLISTORNA. "Shake the disease" har börjat spelas nu igen. Love it. Hoppas de spelar den i Malmö, de skippade ju mästerverket på Arvika...

Jaja igen. Nu skall jag lägga in lite The Ark på mp3'n, (mina mobilhörlurar strejkar...) på tal om ett helt annat band.

Puss på er.
<3
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0