Saturday in Y-town

Nu blir det Ystad med bästa vännerna. Vi har köpt världens klockrenaste presenter och inpaketerat i julpapper blir verklige pricken över i:et. (Plus ballongerna där det står "Grattis 40 år!". Haha. HUMOR)

Och jag är faktiskt stolt över mig själv! Tänkte först "Hm, man kanske skall köpa några Bacardi mest för sällskaps skull?", men sedan tänkte jag "Nej, med tanke på hur mycket alkohol som fanns i min och mina vänners kroppar förra helgen, skall jag nog ta det lugnt idag".
Duktig Liv!

Och om det bjuds på alkohol på partajet behöver jag inte ha ångest dagen efter att jag spenderade pengar på alldeles för mycket alkohol... Haha

Awell. Nu måste jag dra på mig två lager strumpbyxor (vanliga + spets) och ta bussen!

Ha en go' lördag!
<3
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0