First day @ school

Haha, fan vad jag måste ha sett ut idag!
Invigde mina nyinköpta boots = man går som en älg ett x antal dagar.
Haha. Men jag är verkligen inte van "klackgåare" så jag förstår om jag såg ut som en älg, och hey, man måste träna!
Jaja, jag såg iallafall fab ut, för att vara lite självälskare för en stund. All black. "Dressed in black again..."

Det var fett! Sköna klasskompisar, FLUMMIGA (!!!!!!!) lärare, speciellt mannen, haha, helt galen! Mycket bra!
Vår första uppgift till på torsdag är att ta en foto med digitalkameran som symboliserar hur man ser på sig själv som lärare. Sedan skall vi snacka om det i typ två timmar. Chillipilli.

Annars är det Myyycket som skall göras framöver! Gruppuppgifter hit, kapitel i x antal böcker dit.
Vi skall ju läsa två 15-poängs kurser innan jul. Intensivt is the word.

Men överlag ser jag fram emot det väldigt mycket. Planeringen och strukturen på utbildning är väldigt nytänkande, smart och framförallt rolig. Ser fram emot dessa 3-4 åren!

Nu hör jag att kaffet är färdigbrygt, vilket betyder att jag skall springa till köket nu och hälla i mig det! Kanske inte hälla, men you get what I mean... hah.

För övrigt har jag börjat få a thing for snuset Catch. Bakisköpte pepparmintsmak, helt okej men rätt sliskig efter ett x antal snusar... Köpte licorice idag, tyvärr inte vit portion, men ändå jävligt god! Smakar saltlakrits!
Hm, okej, nog snackat om mitt snusande, haha...

Ha en fortsatt trevlig dag, y'all!

<3
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0