The bird is the word

Åh, jag älskar verkligen mina kollegor, eller ja, handledare, på skolan jag praktiserar på just nu. Så sjukt flummiga! Och de bästa från klassen, förutom M som är på typ gråaste skolan ever, är där också, so it's perfect!

Trött och sliten, och med tanke på allt som kommer ske och skall göras inom de närmaste tre-fyra veckorna, borde jag egentligen vara jättestressad. Men you know what? Jag känner mig faktiskt pretty lugn inför allt. Har en jäkligt stadig blick över vad som komma skall, alla uppgifter och C-uppsatsen, så det kommer nog gå bra... I hope.

Imorgon är det fredag, vilket inte betyder något extraordinärt eller wow-igt för min del, då de enda planerna jag har för helgen är plugg, plugg, plugg och take it easy. Dvs om inte någon klassmate "tvingar" ut mig... Hah.
Nej, men jag måste verkligen läsa i mina kursböcker, speciellt barn- och ungdomspsykologiboken...

Hoppas ni får en fin fredag och helg iallafall, sötnosar. :)

<3
/Liv.

116 days 'til Depeche Mode. Oh. <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0