I'm the...

Idag flyttade min bror. En liten mysig etta i utkanten av Lund. Litet men mycket mysigt.
Detta betyder att jag får "ta över" hans gamla rum, vilket är betydligt större än mitt lilla.
Skönt.
Känns det som att man har något "eget", när det är lite större.
Dock letar jag aktivt efter ett helt eget place... Need some space, you know...

För en vecka sedan spelade Depeche BÅDE "A Question of Lust" och "Shake The Disease". Och "Little Soul".
Ingen "Home" men WOW. Förhoppningsvis ser setlisten ut så i Malmö också...
Fast egentligen är det skitsamma. De kan spela vad fan som helst. Jag skall se dom igen, utan några jävla Arvikafyllon, och det är det viktigaste.
Åh... <3

2morrow är det ny vecka, nya tag. Vet inte riktigt vad det är vi skall syssla med i skolan, vad som står anvisat på schemat är något väldigt förvirrande, något som ingen i min klass verkar förstå... Iallafall inte i fredags... Fast okej, där vid fyra-tiden på eftermiddagen var de flesta av oss ganska... förvirrade. Hahah. Dom är verkligen bäst.

Har ni på tal om ingenting hört Petra Mede's skämt om Herngren som går på reklam just nu?
(Ungefär) "Felix Herngren är den enda som kan teabag:a någon från 10 000 meters avstånd"
HAHAH, fan, jag kissar på mig av skratt varje gång jag hör det skämtet... Klockrent, hahah.

Awell. Om en halvtimme är det ä-n-t-l-i-g-e-n "Amazing Race"! Jag vet, jag är en nörd. Men fyfan vad jag älskar det programmet. Speciellt de flummiga hippiesarna från San Fran... <3
På tal om älskar, vet inte om ni följer den senaste säsongen av "Project Runway" (följer den på nätet...), men fyfan vad Logan är het! Kan ju bero på att han är fasligt lik River Phoenix...
Men... wow. Riktigt snygg man.

JAJA.
Nu har jag skrivit en massa onödigt skit again.
Här får ni en skön filmsnutt:

<3
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0