Spoiler för er som skall till Arvika

Kan inte hålla mig:

Setlist, Liepzieg, june 8th -09:

In Chains
Wrong
Hole To Feed
Walking In My Shoes
It's No Good
A Question Of Time
Precious
Fly On The Windscreen
Jezebel
A Question Of Lust
Come Back
Peace
In Your Room
I Feel You
Policy Of Truth
Enjoy The Silence
Never Let Me Down Again
 
Encore #1
Stripped
Master And Servant
Strangelove
 
Encore #2
Personal Jesus
Waiting For The Night (Bare Version)

-----

Först och främst: VART FAN ÄR "SHAKE THE DISEASE" OCH "HOME"?????????????????
Kom igen... Måste få höra "Shake the Disease" live... Fast jag förstår om Martin är trött på att sjunga dom... Men jag håller tummarna för att de kommer att ändra i setlisten innan Arvika...

Second: Fyfan vad jag älskar att de lagt till "Policy of Truth" sedan spelningen i Luxemburg, klart en av deras bästa låtar!

Third: "Fly on the Windscreen", som sagt... Så jävla pepp på att höra denna! Så jävla bra låt. <3

Resten av setlisten ser underbar ut, men som sagt, tråkigt att de varken gör "Home" eller "Shake the Disease"...

Puss.
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0