50 år

Jag försöker helt enkelt ignorera att MJ har lämnat oss.

Det är verkligen sorgligt hur alla stora lämnar oss allt för tidigt.

Jimi Hendrix var 27 år.
Janis Joplin var 27 år.
Jim Morrison var 27 år.
Kurt Cobain var 27 år.
Shannon Hoon var 28 år.
Heath Ledger var 28 år.
Freddie Mercury var 45 år.
Och Michael Jackson - 50 år.

Jag kan inte riktigt ta in att han har gått bort. Visst, han har verkligen inte varit någon jag lyssnat på intensivt - speciellt inte med tanke på att han var i en massa strul med barn, ja you know. Eller ja, förutom när jag var 7 år och det enda vi dansade till på fritids var "Black or White"...
Men jag menar, Michael Jackson. Ett underbarn. Allt strul sköljs bort, för den som inte håller med om att det han skapade var magi ljuger. En helt egen klass, högt över alla andra.

Fan. Känns sjukt jävla märkligt....

RIP MJ, my thoughts and prayers goes out till dina tre barn som i natt (dagtid där de befinner/befann sig) förlorade sin kära far.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0