Your rocket queen

Mars kommer att bli en fin månad! Danko Jones på KB och en sak i Malmö som jag tyvärr inte kan säga mer om. I'll you when it's 100%.

Det är så kul att gå in på IMDb's hemsida, klicka in sig på "Slumdog Millionaire"'s forum och se hur alla fullkomligt AVSKYR att filmen vann 8 Oscar. Inte väääärt deeeeet... Dock har jag inte sett filmen, men de små klipp jag har sett har jag nästan bokstavligt talat spytt av. Okej?! Vad fan är så speciellt med den filmen? Suck.. Dock förtjänade Boyle Bästa Regissör enligt min brorsa. Well...Aja. Det är iallafall skönt att veta att man inte är ensam om att hata filmen och tycka den var ovärd priset!

MILK och THE WRESTLER für alle!

Just det - dagens bild. P-U-S-S på outfiten och videon under är het. 01.00. <3

Puss.
/Liv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0